Hi,
I’m Marly

Hallo, ik ben Marly. Freelancer grafisch ontwerp, illustratie, UX en visueel ontwerp. Na het succesvol afronden van mijn studie Communicatie en Multimedia Design in 2018 ben ik hier gelijk mee gestart. Doordat ik tijdens mijn studies al de benodigde ervaring heb opgedaan in de creatieve industrie als designer en art-director, wist ik dat het freelance-avontuur hetgeen is wat bij mij past: zelfstandig en genoeg ruimte om projecten net dat beetje extra te kunnen geven.

• Wat ik waardevol vind •

Amazing stuff.

Laten we net even die extra stap zetten en dingen maken die we vet vinden. Mijn ontwerpen zijn dynamisch, er is slim nagedacht over compositie, kleur en vorm. En, mocht dit passen bij het verhaal en de doelgroep, dan kunnen mijn illustratieskills hiervoor worden ingezet.

Focus.

De nummer één focus ligt altijd op de doelgroep. Aan deze gaan wij jouw verhaal vertellen. Heb je nog geen duidelijke verhaallijn? Dan denk ik graag met je mee. Samen zorgen we ervoor dat de doelgroep jouw verhaal begrijpt en dat zij makkelijk overweg kunnen met jouw product.

Behapbaarheid.

Heb je een complex verhaal wat je wil overbrengen? Samen zorgen we ervoor dat deze behapbaar blijft: jouw verhaal niet alleen wordt gezonden, maar ook ontvangen. Verteld in een logische volgorde. Kort en krachtig.

Een band.

Zorgen dat de doelgroep jouw verhaal begrijpt en met jouw product overweg kan is één ding, maar samen gaan we de uitdaging aan om dit nog een stapje verder te tillen. Door ons op hetzelfde level te begeven en raakvlakken te vinden in elkaar creëren we een band.

Lief zijn.

Lief zijn voor onze aarde is iets wat ik belangrijk vind. Laten we de de wereld positief veranderen door middel van visualisatie. Heb je een project dat gaat over onze aarde, de dieren of mental health?

Stuur me dan een bericht!

• Wat ik waardevol vind •

1. Om te verbazen.

Laten we net even die extra stap zetten en dingen maken die we vet vinden. Mijn ontwerpen zijn dynamisch, er is slim nagedacht over compositie, kleur en vorm. En, mocht dit passen bij het verhaal en de doelgroep, dan kunnen mijn illustratieskills hiervoor worden ingezet.

2. Focus.

De nummer één focus ligt altijd op de doelgroep. Aan deze gaan wij jouw verhaal vertellen. Heb je nog geen duidelijke verhaallijn? Dan denk ik graag met je mee. Samen zorgen we ervoor dat de doelgroep jouw verhaal begrijpt en dat zij makkelijk overweg kunnen met jouw product.

3. Behapbaarheid.

Heb je een complex verhaal wat je wil overbrengen? Samen zorgen we ervoor dat deze behapbaar blijft: jouw verhaal niet alleen wordt gezonden, maar ook ontvangen. Verteld in een logische volgorde. Kort en krachtig.

4. Een band.

Zorgen dat de doelgroep jouw verhaal begrijpt en met jouw product overweg kan is één ding, maar samen gaan we de uitdaging aan om dit nog een stapje verder te tillen. Door ons op hetzelfde level te begeven en raakvlakken te vinden in elkaar creëren we een band.

5. Lief zijn.

Lief zijn voor onze aarde is iets wat ik belangrijk vind. Laten we de de wereld positief veranderen door middel van visualisatie. Heb je een project dat gaat over onze aarde, de dieren of mental health?

Stuur me dan een bericht!

• Werkwijze •

1.

Kennismaking

 

Samen gaan we in gesprek, zodat we kennis kunnen maken met elkaar. Gezellig! Ik leer hierin graag over jou, jouw verhaal, de doelgroep hiervan en de context van het project. Zodat ik in de volgende fases iets kan gaan neerzetten wat hier precies bij aansluit. Heeft jouw idee nog onduidelijkheden? Dan denk ik graag met je mee.

Op basis van ons gesprek maak ik een vrijblijvende offerte. Hierin zijn ook de algemene voorwaarden opgenomen.

Zodra de offerte is ondertekend kunnen we starten met de opdracht.

2.

Concept

 

Ik weet genoeg om te kunnen beginnen aan de uitwerking, waarvoor begin ik met het concept.

In deze fase ga ik bedenken hoe jouw verhaal vorm gaat krijgen. Hiervoor ga ik schetsen maken, welke ik na afronding naar je toestuur.

Na afloop is er ruimte voor eventuele correcties op het concept en wordt er eventueel getest met de doelgroep.

3.

Realisatie

 

De schetsen zijn definitief, wat betekent dat ik deze ga uitwerken.

Wanneer het concept is omgezet naar een ontwerp of product is er opnieuw ruimte voor een correctieronde en wordt er eventueel weer getest bij de doelgroep. Indien nodig wordt het ontwerp weer aangepast en opnieuw voorgelegd. Zo weten we zeker dat het eindresultaat helemaal aansluit bij jou en jouw doelgroep.

4.

Oplevering

 

Alles is helemaal naar wens, dus kan het product worden opgeleverd!

Hierbij ontvang jij van mij het werk in het vooraf afgesproken bestandsformaat: helemaal klaar voor gebruik.

1.

Kennismaking

 

Samen gaan we in gesprek, zodat we kennis kunnen maken met elkaar. Gezellig! Ik leer hierin graag over jou, jouw verhaal, de doelgroep hiervan en de context van het project. Zodat ik in de volgende fases iets kan gaan neerzetten wat hier precies bij aansluit. Heeft jouw idee nog onduidelijkheden? Dan denk ik graag met je mee.

Op basis van ons gesprek maak ik een vrijblijvende offerte. Hierin zijn ook de algemene voorwaarden opgenomen.

Zodra de offerte is ondertekend kunnen we starten met de opdracht.

2.

Concept

 

Ik weet genoeg om te kunnen beginnen aan de uitwerking, waarvoor begin ik met het concept.

In deze fase ga ik bedenken hoe jouw verhaal vorm gaat krijgen. Hiervoor ga ik schetsen maken, welke ik na afronding naar je toestuur.

Na afloop is er ruimte voor eventuele correcties op het concept en wordt er eventueel getest met de doelgroep.

3.

Realisatie

 

De schetsen zijn definitief, wat betekent dat ik deze ga uitwerken.

Wanneer het concept is omgezet naar een ontwerp of product is er opnieuw ruimte voor een correctieronde en wordt er eventueel weer getest bij de doelgroep. Indien nodig wordt het ontwerp weer aangepast en opnieuw voorgelegd. Zo weten we zeker dat het eindresultaat helemaal aansluit bij jou en jouw doelgroep.

4.

Oplevering

 

Alles is helemaal naar wens, dus kan het product worden opgeleverd!

Hierbij ontvang jij van mij het werk in het vooraf afgesproken bestandsformaat: helemaal klaar voor gebruik.

• Opdrachtgevers •
• Resumé •

Werkervaring.

Werkervaring.

09/2018 – heden

FREELANCER

Illustratie, grafisch ontwerp,
UX en Visual Design

01/2023 – heden

Visual Designer bij Infocaster

User Interface Design, User Experience Design en illustratie

07/2017 – 01/2018

ART DIRECTOR bij B302

Art direction, concepting, UX en Visual Design

02/2014 – 08/2016

DESIGNER bij B302

Grafisch ontwerp, illustratie, UX en Visual Design

07/2011 – 08/2011

VORMGEVER bij Caplan BV

Grafisch ontwerp, DTP

Opleiding.

Opleiding.

2013 – 2018

HBO Communication & Multimedia Design

HAN Arnhem

Richting Experience Design
Afstudeerstage: Lukkien, Nutricia
Stage: Studio September

2011 – 2013

Grafisch vormgeving

ROC RijnIJssel Arnhem

Stage: Studio5802

2009 – 2011

Desktop Publishing

ROC RijnIJssel Arnhem

Stage: Caplan BV

Zin om aan de slag te gaan?

En ik heb nog een passie:
illustratie & visual development art

Nieuwsgierig?